T’ho esperaves?

Mai m’havien fet una festa sorpresa i, si alguna vegada l’havia imaginat, no hauria estat millor.

Fer anys a l’estiu és força traumàtic… essencialment a la infantesa. Ni piruletes ni festes ni regals amb el cole. I cumplir-los al bell mitg del bosc durant tota una infància aconsegueix atrofiar tota il.lusió d’organitzar res.

Més tard, d’adolescent, una comença a viatjar, i els seus amiguitos i amiguites també, comportant això una soletat imposada a tal data assenyalada. Finalment, una arriba a admetre-ho i escull no celebrar-ne cap.

Arriben els trenta i la cosa és complica. No és tant fàcil cumplir-los d’incògnit xiulant com si res. Llogar  masies, viatges en veler o limusines em semblen parafernalies que m’estressa només pensar-hi i, per tal de sortir del pas, rumio celebrar-ho poquet a poquet.

L’intent en construir el primer grupet és un desastre i, un cop més, diviso aquella nena sota els pins fent trenets amb llaunes de tonyina. Deixem’ho còrrer.

El dissabte tres i jo entrem al “Via fora!”. L’Oriol, amb naturalitat, em demana opinió d’uns grabats recentment penjats a la sala del fons.  A l’obrir la porta i veure tantes persones cridant-me vaig quedar-me catatònica, de fet, vaig haver de fer una panoràmica mirant els ulls de cadascú per entendre i transmetre, a un per un, l’emoció que em feia que fos allà.

A partir d’aquí petons, abraçades, amor, il.lusió, agraïments, presentacions, música i un tirador de cervesa. I una jaqueta de lentejueles que anava giravoltant. I congues. I suor. Moltes rialles. Més música i menys llum. Astronautes, pastissos i queixalades. I joies i complements i estris. I un quién es quién amb cares importants i un súper viatge a Berlín.

No tinc paraules per agraïr, entre tots i totes, el que vareu construir.

Principalment tu.

com s'ho curren els dissenyadors

com s’ho curren els dissenyadors

Una respuesta a “T’ho esperaves?

  1. Guau!!! Quina emoció!! Jo els celebro el 3 d’agost, t’entenc perfectament. I el millor de viure a colòmbia, és que a l’agost no són vacances!!!!!

Responder

