no només és premestrual

Tinc ganes de marxar, de marxar un temps… i tornar, i tornar a sentir que d’on sóc m’agrada i val la pena.

Probablement sigui fer-me gran i pensar aferrissadament que la vida se m’escurça i se m’escola entre els dits. També, n’estic segura, totes les meves amigues viatgeres han aportat el seu granet de sorra, veure-les disfrutant amb un oceà que ni sé on cau o dalt d’unes muntanyes on els núvols les atravessa m’omple d’un no sé què, que lluny de ser enveja és amor i admiració.

No sé què m’he d’endur d’aquí quan sigui més enllà del meu ecuador i em costa seguir amunt amb aquest interrogant feixuc a dins.

En fi, deslligant nusos.

4 Respuestas a “no només és premestrual

  1. Lla hera ora…

  2. Marxar per poder tornar?

  3. has tornat… 🙂 molts cops, sentim que la solució està en marxar lluny i en realitat el viatge que necessitem fer és al fons més profund de nosaltres mateixes. molts altres cops, realment necessitem marxar. per mi, la millor guia, fer cas a les teves intuicions quan estiguis pre-menstrual (aviat n’escriuré un blog, sobre això).

Responder

